Sabtu, 14 Mac 2009

i love dilaa !


- lesboku dilaaa -

her name is dilaa but i slalu call her padii. act, dia xsuka nama tu. tpkn sjak sek rendah aku pggil nama itu so dah biasa.dia ni orgnya baik hati n penyabar.dia ddok sblh aku kat kelas. dia slalu tolong aku dlm pljrn n everything laa.aku slalu gak tiru omwork dia sbb dia ni rajen n best student tuu. haiss cam brtuah jepp kwn dgn dia kn?dia ni baik sgt smpai slalu kena buli. yg plik tu dia xprnh marah. lmbut betul hati dia.dia ni laa best fren aku 4eva. dia neey gila pink n shopping baju. lau jalan dgn dia melecetlaa kaki aku.aku tahu aku neey kdg2 ada trlukakn hati dia tp aku xbrmksud pon cam2 so aku nk minx maap lau de wat  salah.kitaorg slalu brsama n xleh  dipisahkan  laa. =P ceh3but, mgkn tahun ni tahun trakhir jumpa dia sbb neeylaa final year kn?i wonder if i can live without her?

4 ulasan:

deyla the superbb berkata...

wah! bestie terhebat ooh. bgsbgs. ehh, yg last tuu, jgn laa berpisah cam tuu jee. ta best ooh, hope kwan smpi bilebile laa. kate bestie. jgn lost contact laa hunn. kawan sampi da beranak pinak pon tape :)
hohooo

sindaDila berkata...

HAHA , tapee
aq 'padi' ko 'pai'
kitee fair n lovelyy kn AHAA

hoo , tp skng cikDila neey da pndai maraah ckeet eyhh sygg :D
tp tade effect pon kt kowwg
pelikk betool adoyaii
hoo windoow shoping keje wjib kte tuuww , even skli skale jeep dpt AHAA

huu aq pon mntk maap , cz kkdg ade melukekan hati koo jgk kn
tebeechi tebechii (:

hoo tamoo aa , insyaAllah , our friendship will always be the kind that never ends (:
syg koooo !

cintaZura berkata...

deyla : zuraa pon arap smpai branak pinak kita maseh kwn..hee..thanks sygg..

dilaa : syg koo gak..ngee

Eywa berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.